:)


Jag har tänkt, verkligen tänkt. O jag är faktiskt, tro det eller ej... men jag är faktiskt nöjd med läget som det är. Jag saknar dig inte, bara tanken på dig i min tillvaro gör mig lite illa till mods. Jag vill inte längre. För mycket har hänt o jag har släppt taget och gått vidare. Saknaden är borta. Många minnen finns, både bra o mindra bra sådana, men jag tror verkligen att detta är rätt. Det känns så, just nu iallafall och det är vad jag kommer leva efter. Jag klarar mig, jag vet det.

Livet i sig börjar ordna upp sig riktigt bra nu, jag har kommit till insikt med allt jag tidigare kännt, iallafall mycket av det.
Nackdelen o det som drar ner mitt humör en del är alla jävla problem med CSN o skolan. Sitter fast på en uppgift, har inte råd med en viss bok för studiebidraget inte kommer. Pluggeriet talar lite emot mig.

Men allt annat är braaa ;D

Dock fick jag lite julkänsla just nu, kom visst en sån låt.
Åh, jag vill ha jul nu.

PUSS PUSS PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0