Godmorgon


Har redan vart vaken ett tag, mamma pappa o lillebror har åkt med.
Är bara jag o andra lillebror hemma nu, eller han är på jobbet, jag är helt själv :O

Kom förbi en gammal vän igår, jag hade precis lagt mig då jag inte mådde nå vidare så lite jobbigt blev det när jag fick veta att han var utanför :P
Pratade en stund sen in o mysa ner sig i sängen igen. Pratade lite med min fina Sandreew också :)
Hade jättesvårt att somna igår, har ändå hela denna vecka somnat skittidigt, var lite frustrerande igår. Men tillslut gick det.
Trodde förkylningen skulle komma igång när jag vaknat till lite imorse med, men nej. Det har den inte gjort. Jag låter fortfarande som en kråka med det rinner inte. Superskönt :)
Hostan är dock kvar, men det är väl en sådan som kommer hålla i sig, igen.

Jaja, nu vet ni att jag lever iallafall, ska sätta mig och plugga lite nu hade jag tänkt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0