Jag byter tillbaka.

MyShowRoom är nog den sämsta sidan. Är så irriterad på att det ofta är massa problem. Inte det roligaste när man känner att man har nåt man vill skriva, är oftast då det är massa knas. Har fått nog nu.
Ska återigen börja blogga här. Lära mig hur allt här funkar, header o allt. Är ju lite trist annars, var mycket därför jag bytte. Haha

Är iallafall dunderförkyld, eller inte så illa kanske, men jag är jättesnorig och har hemskaste hostan. Gör megaont i halsen. Har största finnen i pannan med, hade sönder den igår så nu har jag ett jätte vackert sår istället. Kanonfint. Pfft.
Måste få bort de tills i helgen, är ju maskerad då och såret passar inte in ;)

Ska plugga lite idag hade jag tänkt, letat efter boken jag tidigare inte hittat med, men den ligger på 1600kr, svindyrt. Vet inte om jag riktigt tycker det är värt det, alla mina pengar kommer ju gå åt och det finns inte en chans att jag kommer få tillbaka de pengarna. Får se hur jag löser detta.

Nääe, plugga var det va? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0