Måndaag, återigen


Haft en helt okej helg. Massa mys.
Bullbak i fredags med bio som avslutning, med bullar istället för massa godis ;) Såg Breaking Dawn, är lite otålig inför väntan av del 2. Skulle helst vilja se den redan nu. Hemvägen var lite mindra kul, misshandel i rulltrappan, flaskor kom flygandes med en förbannad fart, fulla svin som ska komma fram o ragga, vilket man inte riktigt biter på. Som tur var satt jag inte själv just då, grabbarna gick, på tunnelbanan var jag själv, kommer in två snubbar, höga som hus om jag inte har helt fel. Var ingen höjdare att prata med dom, så upp med luren o ringer Martin. Stackarn fick hålla mig sällskap tills jag kom hem till dörren. Haha .
Lördag blev det att fara till Frida, mutade pappa med kaffe så slapp åka massa buss o tåg, fick köra istället. Vi satt o mös lite, blev en tripp tiill Rickard o Tjoffe (?) kollade Tarzan 2, hur mysig som helst, sen vart den Grinchen innan vi begav oss hem för att mysa ner oss i soffan o kolla ännu en film.
Vaknade upp på söndagen och åt frukost, sen bar det av till Jimmy och kolla hans lägenhet, hur mysig som helst. Vill också flytta.
Mamma o pappa hämtade mig runt 4 för mormor fyllde år, så blev dit för fika och middag. Mys mys.
Hem och tokslockna i sängen efter det. Galet hur trött man  kan bli, av att egentligen inte göra mycket alls..

Jobb som gäller idag, sen födelsedagsfika i Väsby!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0