Måndag igen


Denna helg var bäst. Hade fruktanssvärt kul, träffade massa kul människor. Fick mig en redig prommenix med min vän, svinkallt var det o när vi nådde vårt mål o kom in var det jättevarmt :P Spelade lite tvspel med grabbarna. Jag var inte så bra som jag trodde, vann iallafall minst två gånger, av hur många har jag ingen aning men det måste ju iallafall betyda att jag var liiite bra? ;) Kul var det iallafall. Drack vin som smakade skumbanan med, mumma ;D haha
Somm sagt, denna helg hade jag riktigt kul så jag hoppas det blir fler sådanna. Det var en sånhär helg jag behövde. Kunna släppa allt o bara ha kul. Inte tänkt nåt på de som tynger mig. Så underbart.

Nu är jag dock tillbaka till berklilgheten o får ta smällarna efter mina nödlösningar under helgens gång :p
CVn  ska skrivas o lämnas ut, veckans skoluppgifter ska in, jobbet ska skötas. Ska även hinna med att fixa i rummet. Är på tiden nu ;)

Hämtade ner vinterjackan från vinden idag med, fick mig en trevlig överraskning när jag hittade massa pengar i den. Glad tjej nu ;)

Nej men om man skulle klä på sig o fara till jobbet nu då kanske? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0