Många inlägg idag, o alla på en gång?


Har kommit på mig själv med att gå in på din sida om o om igen, i väntan på att hjärtat om förhållande ska komma upp. Det rör mig inte längre egentligen, men samtidigt vill jag ha det där.
Jag har aldrig sagt att jag är normal så det är inget ni är ensamma om att tycka, att jag är onormal vill säga ;)

Men... det där med normal. Hur kul är det egentligen? Vad är ens normal? Finns det någon mall efter hur man ska vara? Jag har då iallafall inte fått någon så om det är någon som har problem med hur jag är tänker iallafall inte jag ta på mig det, jag fick som sagt inte mallen ;)

Meeeeen, ingen är den andra lik. Ingen är normal!
And that´s just the way it is!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0