Onsdag


Pluggat lite idag, känner mig duktig. Var upp tidigt med faktiskt. Klockan ringde 9, men de stängde jag av och han precis somna om innan ett sms plingade till i min telefon. Sen somnade jag inte om igen. Har egntligen kunnat göra massor idag men eftersom jag är fruktansvärt lat har det inte blivit massor utan bara en del. En uppgift är inskickad, en är halvklar o står i boken, ska göras klart imorgon. Fattar inte sista frågan o hjärnan är för trött för att tänka ut svaret nu. Skjuter upp de helt enkelt.
Var till Kista och åt med lillebror idag med, handlade även två julklappar, sen mådde jag inge bra o vi åkte hem.
Vet inte om det har med dropparna att göra eller om det är något annat, ska testa sluta med dem o se hur allt känns då.
Upp supertidigt imorgon iallafall, ska vara i Djursholm 07.20.. Skittidigt, upp senast 7. Kommer vara lagom död imorgon. Herregud. Men de ska gå, lpengar liksom ;)

Film o sova på detta nu.

Natti natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0