Onsdag


Veckan går fort.
Vaknar upp o halsen känns inge vidare, smällen man får ta för att man inte ville svettas ihjäl igår inne i stan. Visste inte hur mycket jag skulle behöva springa omkring innan jag hittade nåt att köpa till Bell. Han med BR, sen var jag klar.
Mötte upp en gamal vän med för att lämna tillbaka en jacka jag haft här i evigheter, drog med mig henne så blev att prata en himla massa minnen. Vi kom fram till att det inte finns myket vi inte gjort tilllsammans! Vi har med andra ord hunnit med en hel del.
Åkte till jobbt efter det, var då det började bli kallt på riktigt. Mös med tjejerna o sen var det dags o ta sig hemåt, missar som vanligt bussen så få gå. Var sjukt kallt. Vinterjackan idag, utan tvekan. Jag vägrar bli sjuk. Näsan rinner lite med, känns inge bra det här.

Jag vill inte bli sjuk, verkligen inte.
Jag har inte tid.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0