Tröttmössa


Började med en ny prorukt igår, som ska göra att jag mår bättre. Vet inte om jag sa det.
Dock har jag inte märkt någon större förändring än att matbegäret är borta. Var i princip alltid hungrig tidigare, eller inte hungrig men sugen iallafall. Det är borta. Igår när jag var över till mormor vart jag mätt redan innan middagen, självklart åt jag iallafall, och fikade. Mådde lite illa sen men det är sånt man får ta ibland. Idag har jag inte blivit hungrig heller, men när jag väl äter känner jag att det inte riktigt finns något stop så det får jag skaffa mig själv, sluta äta när jag känner att de räcker liksom. Dock var det ju kalas idag med o det slank ner en o annan kaka i min mage kan jag ju tala om ;)
Mys har dagen vart idag iallafall. En glad liten tjej underlättar otroligt mycket :)
Får se vad rresten av veckan har att erbjuda, tror det blir jobb imorgon men sen är det ledigt fram tills på måndag som det ser ut nu. Ska kolla julklappar o så med, tror det blir en sväng med min bror på onsdag, vi får se.

Borde sova nu.

Natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0