Godmorgon nummer 7


Onsdag, kanske dags att ta reda på vad som händer i helgen. Om jag ska jobba eller om det blir en tripp neråt i landet.  Therese skulle höra av sig senast imorgon.
Dagen igår började helt okej, missade dock första bussen så jag blev lite sen, men bara 5 min. Blir klippt o ska skynda mig för att hinna luncha med Sandra o självkart missar jag då pendeln, kom lite sent,  men mysigt vare. Såklart :) Iallafall under tiden vi åt för sen började jag må riktigt dåligt, vet inte om de var för kaffet jag drack dagen innan eller om det var maten. Skit mådde jag iallafall.
Chillade lite hos Sandra innan vi åkte till våra jobb, hon bor jättefint förresten. Så ni har koll liksom ;)
Hämtade tjejerna, åkte hem, mös o kollade massa TV. Var så sjukt trött så jag orkade inte göra annat, inte dem heller. Bell somnade så fort hon ätit klart.

Idag är de skola, ska på möte med min lärare strax efter 12 då jag inte har den blekaste om hur jag ska göra mitt projekt som för övrigt ska vara inne nästa tisdag. Får se hur mycket det blir att göra, kanske inte ens kan åka i helgen, eller åka o plugga massa där. Haha, kul för min kompanjon i så fall ;D
Nääe, vi får se. Jobb med Axel och Alva är det iallafall senare, när jag är klar där är det raka vägen till Sandra för att fixa till oss o dricka lite vin, var nån grej idag så vi ska ta oss förbi där :)

Nu borde jag äta frukost då jag börjar känna mig riktigt hungrig.


PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0