Herregud


Bakis på en torsdag, inte det smartaste. Jag håller nog med Sandra, vi är för gamla för det här. Haha
Jag hade dock jävligt trevligt igår, tillsammans med mina fina.
Dock som alltid när jag ska hem slår det slint. Jävla alkohol, telefonen ska lämnas hemma från och med nu också, spelar ingen roll att man raderar nummer, det finns ju fan facbook i mobilen. Kanonsmart, nähä!
Hem kom jag iallafall :)

    

Bakis och inte alls välmående bagav jag mig iväg till Kista för lunch tillsammans med Natta o Danne. Mådde lite bättre efter det men har ändå på känn, eller jag vet att jag vart riktigt gnällig idag. Usch så jag har mått. Haha.
Jobb på det med, gick bra men fy vad skönt det var när jag fick åka hem.

Nu ska jag glo film o sen ta igen sömnen jag inte fick inatt.
Imorgon är det plugg som gäller, hela dagen. Fy fan va trist. Faktiskt :(


PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0