Lördag


Kalas med släkten avklarat. Var mysigt att träffa alla igen, de blir inte så ofta. Hoppat en massa studdsmatta då Lina verkligen tar vara på tiden hon är här. Är tydliegn de första hon tänker på när hon får veta att hon ska hit "men, dom har ju studdsmatta o det har inte jag" Gounge :)
Vaar full fart hela dagen, vaknar o måste direkt upp o börja fixa. Han med att få bilderna från förra helgen med, får se om jag orkar lägga upp några sen :)
Ätit massa gott har jag gjort med, svulloFii har vart i farten big time ;D
Förkylningen har bättrat på sig lite då jag suttit ute hela dagen, känns ju lite lagom kul :S

Har även märkt att jag måste klippa mig,, jag brukar kunna fixa det med lite volym utan massa saker i håret, de går inte längre kan jag ju passa på att tala om för er, det är för tungt så de bara hänger. Inte de snyggaste. ska boka tid i veckan, funderar på om jag ska klippa kort direkt eller vänta lite, kommer iallafall ryka minst 1 dm, de behövs.

Får se hur denna kväll slutar :)

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0