Tidiga mornar


Gick upp 5 idag, släpade mig in i duschen, duschade jättevarmt, hur skönt som helst. Känner hur det rinner till i näsan.
Hej förkylning.
Kan dock inte säga att det är kul o ses. Nu är förkylningen igång, halsen gör ont o jag är helt frussen. Kul start på helgen? Näe, inte direkt.
Jobb idag iallafall, sötis Gabbi 8-16 sen raka vägen till Bell o Madde för att vara där under kvällen. Tror jag kommer somna gott ikväll, Malin vill att jag tar med Gabbi på en utflykt, frågan är bara vad vi ska hitta på.
Imorgon är det kalas, släkten kommer o ska mysa lite. Var o handlade allt igår, bakade det som behövdes med. Bara tårtorna kvar men de tror jag mina bröder ska fixa idag. ;)
Klockan tickar o det är dags för mig att slänga ihop mina saker o fixa de sista.

En sjuk trött Fii, här har ni henne.


PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0