2012


Sitter i soffan, fortfarande helt slut. Har sovit som en stock inatt men inte är jag mindre trött för det idag inte.
Nyår firades tillsammans med min finaste flicka Sandra. Matilda och Jani var med dom också!
Blev middag först sen utgång, hade superkul.
Dock vaknarr man upp o det bränner i magen, tror inte jag hade nåt där förutom massa alkohol. Apa mådde jag iallafall. Somnade om för att efter någon timme bege mig upp o diska undan efter middagen. Åt lite på det sen hem o fira pappsen som fyllde år.
Jag somnade på köksbordet!
När Thyskarna åkt hem gick jag o la mig igen. Det var inte min dag igår, helt slut. Förmodligen som alla andra? ;)
Vaknade iallafall upp idag med svinont i benen, nacken gör ont den med. Fötterna har inte heller hunnit återställa sig. Men handen på hjärtat har jag ont lite här och var. Men det kanske är sånt som hör till?

Jobba ska jag iallafall iväg o göra idag med. Verkligheten var aldrig vidare långt borta!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0