Ännu en vecka har gått

Tiden går riktigt fort, den bara springer iväg.

Hade en riktigt mysig kväll med fina Sandra i fredags, hamnade på kvaarterskrogen vid henne. Mötte även en gammal vän, kul o se vad som hänt i hennes liv sen sist :)
Vaknade upp igår, fortfarande lite rund under fötterna, förbannat trött var jag med. Kände inte alls för att lämna denna varma mysiga säng. Men what to do. Det var bara bege sig ut i kylan o fara mot jobbet. Möts av två glada, superpigga tjejer. Spenderade en del timmar där för att efter det totaldäcka i sängen när jag bara skulle lägga mig där o kolla mailen. Fick sura miner efter det. Kan förstå det, till en viss gräns. Men men.. Shit happends. Var en trött tjej igår hur som.

Idag ska jag ääänltigen få sälja en av skolböckerna jag har haft legandess i mitt rum sn i sommras, blir att åka o äta på Sandras jobb efter det. Skojsigt.
Får se vad resten av dagen har att bjuda på.

Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0