Nu börjar det nya livet


Fick ett samtal igår om ett jobb jag sökt, ska bara få polispapprena så kör vi. Dock är det bara timmanställning, men har jag tur blir det massa timmar, om inte annat kan jag ha kvar någon av familjerna jag har nu.
Ska bli så förbannat skönt att få jobba på förmiddagar som alla andra.
Ska även sätta igång med träningen, då gymmet bara är bemannat sämst tider hinner jag inte fixa det denna vecka så blir till att träna hemma. Blir att sätta sig på cykeln idag och lite sit-ups på bollen. Nu jävlar ska det bra livet dra igång.
Åt äckelgröt till frukost med. Smakar ju ingenting, sååååå tråkigt.
Har kommit in i en period där jag inte är sugen på mat längre, egentligen inte på något alls. Eller jo, minitomater. Så förbannat gott. Men det går ju inte att leva enbart på det så får stoppa i mig lite annat med.

NU KÖR VI, 2012!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0