Torsdag


Vaknar upp och mår nästan sämre än jag gjorde igår. Känns så sådär, regn faller ute med. Grått o kallt. Jättebra dag detta.
Känner att jag är lite bitter men va fan. Jag mår inge bra o det är skitväder.
När jag satt på bussen hem igår var det sol, viljan av att gå ut o gå en lååång prommenad ökade brutalt, men inte skulle jag hinna det om jag skulle få nåt i magen innan jag var tvungen att bege mig till jobbet. Hade tänkt att ta mig ut idag istället men inte en chans att jag går ut i det här, inte mer än nödvändigt. Hoppas det hinner lugna ner sig innan det är dags att åka till jobbet.
Är kanske dags att skaffa regnkläder, ett par gummistövlar behöver jag iallafall. Får jag jobbet de ringde om i måndags är det verkligen behövligt, går inte att komma undan då ;)

Kanske dags att kolla över en lite lättare lunch, tror inte jag kommer kunna få i mig mycket mera.

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0