Hemma igen =)

Nu är jag hemma igen, saknat mig o mina ortroligt bra blogginlägg? ;)
Kan ju göra en liten uppdatering för er som är intresserade =)

Förra tisdagen, mitt i natten =O , vart det bestämt att jag skulle till Göteborg. Kl 6 gick tåget så 4 var jag uppe, svin trött men vad gör man inte för kärleken? :) Kom fram vid 9 o han är sen. Inte okej alls! Vi åkte iaf o köpte frulle, var vrål hungrig hade inte ätit något sen middagen dagen innan.. Blev en snabbdusch på det, för de hade jag inte heller hunnit göra innan jag åkte.. Sen tog vi bilen till hans föräldrar som för övrigt inte visste att jag skulle komma. Var lite kul att se deras miner o att dom ändå blev glada att jag kom. Tycker otroligt mycket om den familjen. Söt moa kände inte igen mig, men sen kom hennes vanliga jag fram o jag fick höra att jag såg ut som ett hallon i håret. Sötunge :) Sen åkte vi hem o om jag inte minns helt fel kom Freddan över? Tror bestämt att det vart så. Blev lite TV o mys på det =)

Tordsdag: Följde med Ansan o Niklas o stor handlade, fast först städade vi faktiskt lägenheten ;) Blev lite nödvändiga saker. Bra o ha saker. Sen, vad gjorde vi sen? Tror vi åkte hem till Ansan o fikade. Satt o pratade massa sen blev det en promenad hem. (Har bestämt mig för att jag ska fortsätta med promenaderna även nu när jag är hemma) Är osäker på vad vi gjorde när vi kom hem så jag lämnar det onämnt så blir det inge fel =)

Fredag: Vi gjorde nåt på dagen, men minns inte vad.. Eller Joo, var med Ansan til Kungsbacka o tittade lite. Tror pojken min hittade sin elgrill tillslut, han köpte den inte dock, men det kommer nog :) Sen blev det iaf att åka till Moa o gå på promenad i skogen med henne Molly o Andreas. Blev en lång men behaglig sådan. 2 timmar tror jag närmare bestämt vi var ute.. Vi dödade massa pissmyror tittade på grodor o kastade pinnar i vattnet som kom ut på andra sidan, fattar ni vad jag menar? :P Sen kladdade vi lite med kådan, jag o Moisen =) Vi såg även en orm, usch vad det var obehagligt, var inte berädd på den alls, ser bara nåt i ögonvrån som rör på sig.. USCH! Men han va liten den rackaren så när värsta chocken lagt sig var allt bra =)
Har för mig att vi åkte hem sen, men ändå inte, för har minne av att vi pratade med Freddan när vi gick hem från Ansan på kvällen "/ Hmm.. Skumt det där.. Men på kvällen ät vi iaf bakadpotatis o Freddan kom över, vet inte om han inte vågade smaka eller om han inte tyckte om, men han åt iaf kebab istället.. Funkade tydligen det med =)
Alltid lika kul när Freddan bjuder på sitt sällskap =)

Lördag: Niklas jobbade mellan 10-15 så jag fick sysselsätta mig själv. Städade lite i lägenheten o fixade disken.. Sen hamnade jag framför TVn.. Ansan ringde senare o frågade om jag ville komma över till kl 2 o äta vofflor, Moa m fam skulle komma med, o vofflor tackar man ju inte nej till. Så det blev en snabbdusch sen o börja gå o möta upp Lovisa som erbjöd sig att möta mig =)
Niklas kom förbi sen när han jobat klart o fick även han i sig några vofflor =)
Sen knatade vi hem, eller tog bilen närmare bestämt :P , o började med middagen, o nej, detta var inte direkt efter varandra ;) , Blev iaf köttgryta med ris, jag stod för riset som jag är helt fantastisk på att göra ;) , Niklas fixade grytan. Helt otroligt god blev den, han är duktig min pojke på att göra mat =) Åt iaf massa, lite för mycket, fick ont i magen =( god mat är inte alltid bra, inte när det finns massa kvar när man är mätt.. Men det fick gå ändå =)

Söndag: Niklas jobbade igen, 1-4.. Gjorde inte mycket dom timmarna, diskade o plockade lite.. Sen fastnade jag i soffan med en bok. Faktiskt riktigt skönt o sätta sig så när man vet att man gjort iaf lite nytta.. Vet inte riktigt vad som hände sen, men Freddan kom iaf förbi på kvällen för det var någon match grabbarna ville se.. Fast först gick vi o köpte glass :D
Efter matchen sattes Mirrors igång. Jag har svårt för läskiga filmer, speciellt när jag redan sätt dom, då vet jag ju när det läskiga kommer o sitter o spänner mig... Så jag somnade istället =) Skönt. Sen skickade vi hem Freddan o vi gick o la oss ;)

Måndag:  GRATTIS ANSAN =D
Niklas Mamma fyller år =) Blev att knata över dig när Niklas kom från jobbet.. Ansan skulle då iväg på utvecklingssamtal med Lovisa men först hämta upp henne o åka o handla. Vi bestämde oss då för att följa med så vi kunde smita in på IKEA o äta lunch.. Vi hade sen tänkt åka med dom tillbaka till skolan o hämta Alex o sendan knata hem.. Men vi var för sena, dom hade redan åkt.. Så vi hade inget annat val än att gå hem.. O från Kållered hem till Niklas föräldrar är det en  bit att gå.. Tog oss runt 50 min o det blåste ordentligt vid motorvägen, usch va kallt det var. Men hem kom vi o det blev hamburgare o sen tårta på det. Samskens =) Gick sen hem, vi måste gått över en mil den dagen. Känns bra nu såhär efteråt men kan ju passa på o tala om att det inte känndes vidare bra när vi väl gick, iaf inte från Kållered.. Mötte en katt på vägen hem på kvällen, hur go som helst, Niklas sa att om den följer med oss hem får den stanna, men han ville nog inte de för han försvann ut på ängen då, o lika bra var väl de då Niklas inte är allt för förtjust i katter :P

Tisdag: Niklas jobbade igen, skulle egentligen jobba som igår 6-12 men han rinder mig vid 11 o säger att han jobbar till 16, vad ska jag göra hela dagen? Blev massa TV, hade tänkt gå ut o gå men det började hagla sen kom det massa regn, bestämde mig då för att stanna inne..
Sen när han väl kom hem vart den ombyte för honom sen knatade vi över till Daniel, som vi skulle åka med in till stan för att äta ute o fira Ansan. Väldigt mysigt, vart 13 st. o sötis Moa ville sitta med mig, som vanligt ;) så jag hade mina favoritflickor bredvid mig, Lovisa till Höger o Moa till vänster, kan det bli bättre? Tror inte det =)
på hemvägen stannad vi på Coop o köpte chips.. Vl hemma kollade Niklas någon match.. Tråkigt!!! Blev mackor på det för jag inte blev mätt när vi åt, var väldigt lite mat, bara en massa lök!! Annars var de gott =) hör sedan hur han börjar andas tyngre o tyngre. sötnosen hade somnat :) Kollar klart på filmen ,YES MEN, o börjar sen blocka undan för att sedan väcka honom, då han tycker jag ska pausa, haha, så söt.. Ingenting var igång, han pratade nog lite halvt i sömnen =)

Onsdag: Gick upp o packade mina saker för att sen åka till Centralen o tåget som skulle ta mig hem.. Känns inte så jättebra att åka ifrån honom, kan verkligen se mig själv leva med honom där. Men den dagen kommer väl den med..
Iaf, FY FASEN FÖR STOCKHOLM, vad välkommnas man inte med för väder då? SNÖ? Jag gick med solgladögon när jag skulle till bilen på förmiddagen.. Övervägde starkt på om jag skulle åka tillbaka. Usch o fy, vill inte ha mera snö nu! Det räcker.
Dagen har iaf inte varit speciellt händelserik.. Satt på tåget i 5 timmar.. Sen hem o äta.. Blev inte mycket mer med denna dag.


Imorgon ska jag iaf träffa min fina Natalit, så som jag har saknat dig vännen :)

Tjingeling!



Jag älskar dig Niklas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0