:)

Sååå, nu är 2 av 4 "lektioner" klara :) Bara dom lite längre o jobbigare kvar. Men dom tar jag sen.. Måste slappna av lite nu och kanske börja kolla över packningen. Kanske finns sånt som måste tvättas, jag har ju faktiskt för en gångs skull lärt mig tvätta. Startade min första tvättmaskin som 20åring, men som man säger Bättre sent än aldrig ;)

Idag tog jag en paus o följde med min bror o mamma till Täby centrum, var först in på JC med min bror o hjälpte honom hitta en skjorta :) Hittade en fin, fast jag tyckte en av dom andra var finare, är mer för mörkt men han ville ha den lite ljusare. Så det blev den.
Sen gick vi förbi MQ, där vi båda hade presentkort. Jag hittade inget, som vanligt inne på MQ. Vidare gick vi till din sko, inget hittades där heller så det blev statium, även där gick vi ut utan påsar. Sen drog jag med mig både mamma o brorsan på Gina, hittade en tuff klänning som jag fick med mig hem, presentkortet är nu använt :)
Blev några fler butiker, sen tröttnade min bror och vi åkte hem o åt lunch..
Satte mig med böckerna och gjorde klart "lektion 1" sen körde jag fast. Skulle skriva nåt nedrans manus mellan personal och en kund. Lagom kul, jag som har noll fantasi. Ringde Maj för att få tankarna på annat. Pratade en stund. Sen körde jag igång o nu är jag klar. Har fått godkännt hemifrån, nu är det bara renskriva o skicka iväg till skolan o hoppas han tycker om det han med :)
Håll tummarna :)

Nee, nu har jag inte tid mera här. Har massa o göra, för imorgon blir det nog inte mycket pluggandes, ska först träffa Elisabet och sen möta upp Maj efter jobbet. Hon har min godis i sin kyl =O Fast självklart är det inte bara därför ;) Måste ju hinna ses lite innan jag åker.

Nääh, nu ska jag kila..


Tjingeling :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0