Onsdag!

Haha, kom precis o tänka på hur töntig jag är som publicerar ett inlägg jag låg o skrev igår, ännu ett deppinlägg. Som jag inte ens han publicera innan någon stängde av internet. Det kanske var ett tecken på att jag inte ska skriva fler deppinlägg, vet själv att dom inte är vidare kul att läsa. Jag skulle ge upp en sån blogg, inte fortsätta läsa.. Men sen o andra sidan så bloggar jag inte för någon annans skull än min egen. Jag tvingar inte någon att läsa det jag skriver, meningen med blggen var inte att jag skulle få läsare, utan att jag ibland behöver skriva av mig, då dock om mindre bra saker "/
Meen, jag ska sluta vara så deppig hela tiden. Vem gynnar det? Vem mår bra av det? Inte jag iaf. Så nu är det slut med det. Kommer en depptanke så är det bara fokusera på det bra.. Skolan har ju dragit igång så igår var jag o pappa o hämtade några av böckerna till kurserna jag ska läsa. Körde även lite bil :) Det finns så mycket annat jag skulle kunna lägga mina tankar på, så mycket annat än massa negativa tankar.
Skolan, den tar en del av min tid, sen ska jag försöka ta körkort med. O på fredag ska jag o träffa ännu en familj. Som dessutom bor i Täby. Vill dom ha mig börjar jag när jag kommer hem från Tunisien. Kommer dock inte att kunna ha den andra familjen då, som det var tänkt från början, det kommer bli för mycket. Har ju redan en som jag vägrar göra mig av med av olika anledningar.

Det börjar gå bra. Varför ska negativa tankar få förstöra det?
Tycker du inte jag är värd dig så visst, din förlust ;) Jag vet iaf att jag är en jäkligt härlig tjej, när jag själv vill ;D

Skola, jobb, körkort o träning. Jag har inte tid o tänka negativt. SUCK ON THAT. Nu jeeeeevlar :D

Näh, nu ska jag ta o plugga lite till så det inte blir så mycket i Tunisien, sen måste jag packa med. Där är det sooool o vaaarmt.. Ska tänka på er i kalla sverige när jag ligger o steker på stranden..
SO LONG SUCKERS ;D





Det var länge sen jag la upp en bild med. Så här kommer en på mig o världens finaste vän :)


Jag hoppas du vet att du är unik, så som ingen annan. Jag är så fruktansvärt glad att jag har just dig som min vän!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0