Onsdag!

Hade tänkt uppdatera om Ölandresan. Men saker o ting kommer ivägen o jag har ingen större lust just nu.
Saker o ting känns inte bra. Jag mår inte bra.. Du måste bort, bort, bort.. Att du inte förstår. Försvinn!


Du ska bort!


Ska försöka tänka bort allt o uppdatera senare. Öland var verkligen kul o det är hemskt att glädjen försvann så fort. Skulle gärna stannat längre. Behövde komma bort. Längre än dom få dagarna det blev. Få komma bort från allt o slippa tänka!
Hemma tänker jag för mycket, hemma är verklighet. Hemma är inte bra, inte en dag som denna!
Nej usch o fy. Nu ska jag inte sitta här o klaga o gnälla mer.. Jag är inte sån, inte egentligen. Vad fan har hänt? =(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0