Söndag!

Imorgon drar skolan igång o denna gången ska jag gå ut. Alla kurser ska jag klara, o jag ska ha bra betyg. Denna gång ska det gå ;D  
Första gången jag verkligen känner för att börja skolan, fast lite trist måst jag erkänna att jag tycker det är.. Plugga distans liksom, sitta hemma hela dagarna med näsan ner i en bok. Hur kul låter det? Inge vidare.. Meen.. Det ska gå ändå. Har skjutit fram det alldeles för länge nu. Nu är det andra bullar som gäller. Livet ska bli bra. Jag ska inte vara en av dom som bor hemma hela livet, som tillslut hamnar på bidrag. Jag ska klara mig själv. Nu jävlar får folket hålla i sig för nu kör jag igång :D


Du finns i mina tankar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0