Tjeeena ;D

Jag har fått klagomål (a)
Lessen, men det har vart otroligt mycket med skolan då jag skjutit upp allt o suttit med det samma dag det ska in vilket resulterar i att jag får panik.. För det visade sig att det var just dom svåraste uppgifterna jag hade sparat.. Satt hela dagen igår, eller aa.. Nästan hela dagen. På förmiddagen var jag o jobbade med mina go tjejer. Vi var till lekparken vilket dom alltid uppskattar. Blev dock inte så länge då det vart mitt i Bellans sovtid o hon blev trött o ville hem.. Så hem bar det o Bells somnade.. Jag o Madde kollade barntv o målade massor.. Sen kom föräldrarna hem o pappa kom o hämtade mig. Hem mot plugget.. Fick ingenting gjort.. Skickade in det lilla jag kunde o hoppas innerligt att han är snäll och förklarar hur jag ska tänka för att det ska bli rätt.. Meen ja.. Inte mycket att göra åt det nu. Den är inlämnad..
Idag väckte min bror mig o frågade om vi skulle träna, vilket vi självklart skulle så vi for in till stan o jeeevlar vad slut jag blev. Fy fan vad det tog.. Detta kommer ge resultat. Sen hem o plugga, hade jag iaf tänkt, men jag körde fast igen. Ännu en omöjlig uppgift. Försökte fram och tillbaka, men det gick verkligen inte. Väntade tills mamma kom hem men hopp om att hon skulle kunna hjälpa mig, men vi fattade lika lite båda två så även idag skickades en halvklar uppgift in.. Jag är inte så duktig på det där med att plugga.
Är iaf irriterad på mig själv för att jag inte kan så imorgon ska jag in o träna med finaste Maj o göra av med all ilska.
Annars är allt bara bra, verkligen bra. Han är tillbaka i mitt liv. Vet inte hur allt kommer gå, men vi pratar iaf vilket är nåt så fruktansvärt skönt. Helt underbart. Nu är tomrummen så gott som fyllda :D

Men iaf då..
En uppdatering är lovad. Tänker dock skjuta upp den lite då jag inte riktigt orkar göra nåt åt saken nu. Är lite på dåligt humör.. Men den kommer.. Snart..

Tjaa!



Faast.. Om helgen skulle jag ju faktiskt kunna uppdatera :)
Imorgon fyller världens finaste tjej hela 20år så i fredags firades hon ;D
Vart middag där, sen tårta o massa o dricka. Alla vart väl lite lagom roliga :) Tror alla hade väldigt trevligt. Begav oss utåt senare, mot Kvarnen. Var dock inte alls samma sak denna gång som förra.. Blir varnade i dörren av vakten att folk är upp mot 50år där inne.. Vi sket i det o gick in ändå. Men folk var verkligen gamla. Inte riktigt vad man förväntar sig när man går ut :P Meen, kvällen blev helt lyckad ändå. Mötte upp min bror i Centralen så jag fick sällskap hem :)
Träffade även på Felix på tunnelbanan. Var en evighet sen jag träffade honom så det var kul:)
Vaknade 7.30 på lördagen av att världens finaste kusin kom in o väckte mig, dock var jag inte helt vid medvetande då jag knappt sovit 3 timmar.. Ut gick hon men kom tillbaka vid 10. Så jag tog mig upp. Tänkte äta lite så jag var klar när hon vaknade sen. Mamma tyckte nämligen att hon skulle sova. Men tji fick hon. Inte ville Lina sova inte. Tog med henne och mina bröder till lekparken och oj vad hon hade kul, gosunge :)
Väl hemma igen åt vi lite sen somnade hon, det gjorde även jag ;)
Sen vart det ännu mera bus o lek, även lite mys då man faktiskt måste passa på när man väl träffar henne=)
På kvällen kom min morbror och hans sambo o hämtade hem min lilla tjej. *Inte tycka om* :(
Var film sen somnade jag.
Söndagen vet ni.. Såhär får ni nöja er sålänge. Jag återkommer när jag känner att jag har tid och lust. För det har jag inte riktigt nu..

Heeeeeeej :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0