Torsdag

Imorse när jag vaknade och renskrivit klart "lektion 2" på försäljing och service ploppar det upp ännu en uppgift. En stor en.. Tog lång tid o få den klar då jag inte fattade någonting. Denna var i Företagsekonomi. O det har för tillfället blivit mitt hatämne för jag klarade inte en enda fråga själv, sprang efter mamma o pappa så fort jag var klar med en.. Sen fick jag mitt efterlängtade brev från csn med min kod, men då visar det sig att man måste ha e-legitimation för att kunna ansöka. SUG på det. För det kostade pengar eller så var felet att tele2 inte stödjer den tjänsten. Jag blev sur. Bestämde mig då för att ta en paus från allt o följa med o lämna Jonas, min brors hamster, hos min morbror för han ska ha honom under tiden vi är borta. Fick även träffa sötnosen Lina, och det tackar man inte nej till. Hon e såååå goo. Min lilla guldklimp :) Körde iaf i rusningstrafiken vilket jag var väldigt nojig över. Hatar när det är mycket bilar, jag får panik. Men det gick bra :) Pappa drog bara i handbromsen nååågra gånger :) Haha, fan va kass jag e egentligen. Min bror kommer ta körkortet före mig ;P
Men iaf. Imorgo ska jag o träffa en familj, vet inte om jag berättat om det tidigare? Men ändå, vill dom ha mig så börjar jag när jag kommer hem från Tunisien o den andra familjen får se sig om efter någon annan.. Klara inte av båda dom familjerna, samt skolan, träna, plugga till körkort samtidigt som jag tänker ha kvar Bells. O henne saknar jag faktiskt nu när jag kom o tänka på det. Dom har velat att jag ska jobba nu i veckan men det har inte passat. Får hoppas dom behöver mig när jag kommer hem igen så jag får kramas med mina gotjejer :)

Men om imorgon då, ska träffa familjen 11.45, innan det ska det pluggas o det sista ska packas.. Sen vid 4 ska jag stå vid Majs jobb, blev inget att träffa henne idag så jag måste ta mig in till stan imorgon o krama henne hejdå. Kommer kännas konstigt att inte kunna prata med henne om allt som händer. Hon är en av som får veta allt som händer, på en gång.. Men, vi får ta ett lååångt samtal när jag kommer hem. För då ska livet börja levas igen o vi ska ut på jakt ;D haha.
Sen vid halv 9 någon gång ska vi ta oss till Arlanda för att hoppa på planet som ska ta oss till värmen. Faaan vaaa skööönt :D

Nu ska jag starta film o sen sova. Ska nämligen upp tidigt imorgon. Kl 9 ringer klockan o jag ska upp o plugga. O ja, kl 9 är tidigt för mig. Jag har inte gått upp innan 12 på länge. Så det så =)

Sov gott folket :)

Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0