!



Nu sitter man här, nyss hemkommen från underbara Mia =)
Blev att ta bussen till Sollentuna igår för att möta upp henne för att sedan prommenera sista biten till Stinsen. hon hade nämligen bestämt sig för att hitta ett par jeans, vilket hon gjorde, 2st tillomed ;) Efter x antal timmar, som iofs gick väldigt fort bar det av hemmåt, även då blev det en prommenad. väldigt skönt men oufh vilken backe.
Blev middag på det sen lite Let´s dance med hennes föräldrar tills kl blev 9 då vi bestämt oss för att se en film som kom på tv. Vi försvann ner o filmen drog igång, blev inte så mkt tittandes, tror vi pratade mest. Blev väldigt mycket prat vilket var otroligt skönt, kände att det verkligen behövdes. Så nu är synen på det hela en annan, en bättre. Tror jag är säker på mitt val nu. Motgångar vet jag att jag kommer få där jag känner att jag vill göra allt ogjort. Men du har inte bevisat för mig att du är värd det. O då finns det ingen annan förklaring än att det är såhär det ska vara. Livet är tufft, o jag kommer aldrig att glömma dig, men jag kommer nog aldrig se på dig så som jag en gång gjorde. Du visade dig vara någon jag inte kände.

Men nähä, nu har jag inte tid o sitta här mer, måste packa inför kvällen så jag får med mig det jag behöver, ska nämligen sova med mina tjejer =)

Tjingeling!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0