-

Sämst jag är, haha.! Ska bli bättre.. Försöka iaf =)

Fredagen blev som så att jag åkte till Bella, åt middag o fikade lite.. Sen vart det att åka o möta upp Maj i centralen för att sedan bege oss vidare till Märsta tillsammans.
Vet inte hur jag ska förklara kvällen, men det blev bra tillslut, efter en massa prat. Behöver inte gå in på mera här. Men iaf.. Vi bestämde oss sen för att åka till Täby o träffa Benny o Adam. Tog Taxi från märsta o åkte med en skum filur som jag självklart börjar bråka med, idiot som inte lyssnade på vad jag sa, inte det minsta o sen tror han jag tänker låna min telefon till honom.. Aa, men tjena.. Kunde han ju glömma =) Han gick iaf av i Väsby o jag o Maj åkte vidare.. Väl framme så sover Benny, fasen vad jag blev sur. Kunde stannat, hade ingen lust att åke egentligen o så när vi väl gör det ändå så sover han. USCH!
Vi andra körde lite kort o sen slocknade även jag. Kvällen blev inte som tänkt.
Vaknade iaf upp hos Adam på lördag o vi gick till Centrum o åt.. Sen hem till sängen, skönt. Blev inte mycket sova under natten, är omöjligt när personen bredvid slåss i sömnen..
Blev att träffa upp Maj på kvällen igen o glo film. Alltid lika mysigt.. Sen hem o stupa i sängen.

Söndagen spenderades även den i sängen. Fy vad jag var trött.. Hade ingen bra dag riktigt.. Men våfflor med lillebror vart det, smaskens =)

Idag då, vaknade 8.30 för jag skulle hinna duscha o göra mig iordning i lugn o ro för att sen kunne gå ner till mötet. Men nej, jag somnar om o vaknar 09.25. Dubbelkollar att mötet faktiskt började 11, som jag vart helt inställd på. Men nej, det börjar 10. Bråttom! Slänger på mig kläder o borstar tänderna, mer han jag inte, bussen skulle gå 9.38. Springer som en galning till bussen o som plus i kanten gör sig min köldastma känd o jag kan knappt andas så satt på bussen o kämpade..
Mötet gick iaf bra o jag tror jag vet hur jag ska göra nu, känns fruktansvärt skönt.

Nu ska jag iaf göra det jag skulle gjort imorse..

Tjingeling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0