BIL :D

Vi tar det från början :)
I söndags var det ju tänkt att jag skulle till Märsta men riktigt så blev det inte.. Var ute o körde lite, kollade även på Viktors match, blev 2-2 :) Regnet hängde i luften o strax efter matchens slut var det som om himlen öppnade sig, det riktigt öste ner. Men snabb som man är springer man inte o sätter sig i bilen o väntar på dom andra som kommer en stund senare, genomblöta ;) Åkte hem o gjorde egentligen ingenting..
Måndagen blev som så att jag åkte in till stan för att träffa finaste Natalie, vilket var en evighet sen sist. Mys var det iaf, lite strosandes i butiker, hitade såklart lite fint :) Sen blev det att åka till Märsta istället för dagen innan. Mys :) Du är ortoligt fin!

Så till dagen då! Det hela börjar med att jag vaknar o har ont i huvudet o det känns lite irriterande i min hals, kan ha vart för balkongdörren var öppen under natten? Men iaf.. Huvudet känns inte längre men halsen gör fortfarande lite ont.

Till själva grejen då.
JAG HAR SKAFFAT BIL!!! :D Tillsammans med min bror
Skön att köra, lite annorlunda med kopplingen men det kommer väl. Känns bra iaf :D

O till en lite värre nyhet. Jag åkte fast idag! Inget jag är stolt över, verkligen inte.. Poliserna hade nån jävla koll där dom riktade in sig på bälten o duktig som jag är hade jag självklart inte bältet på mig.. Så hej då 1500kr!!! Aldrig mer att jag sätter mig i en bil utan att knäppa på mig bältet, det är inte värt det. Absolut inte.. Det suger!
Det var väl det för nu :)

Tjingeling!


Kommentarer
Postat av: Kicki

Va faan..! Har du tagit lappen utan att berätta för mig eller..?? Och Korkade unge som inte använder bilbälte!!!!!!! <3<3<3<3<3<3<3<3

2010-05-25 @ 21:34:52
Postat av: Jennan

Grattis till bil! (:

När tog du körkort?

2010-05-25 @ 23:34:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0