Dåligt, av mig (a)

Trodde måndagen skulle bli lugn, hade tänkt åka till Märsta en stund, men så blev det visst inte. Mikael hör av sig o vill att jag ska jobba, o fattig som jag är känner jag mig tvungen att tacka ja, så jag far iväg till en sjuk Bellsan.. Blev en lugn dag iaf, lite gnäll men det får man räkna med.
Körde hem, var länge sen nu men det gick bra =)
Väl hemma blev det mat sen ville min kära lillebror baka o då ställer man självklart upp. Blev chokladbollar.

Tisdagen var det möte, igen. På hemfrid denna gång, om barn. Kändes bra. Är någonting jag verkligen vill, hoppas det går vägen. *håller tummarna*
Gjorde inte så mkt mer, eller jo, var ut med lillebror i spåret. Trampade snett så fick ont i vristen, inte skönt. Men det överlevs =)

Idag då, ska försöka städa undan lite, slänga ner lite kläder för imorgon bär det av till hälsingland, Gammelfarmor fyller år idag, 94, så ska upp o fira henne.. Senare idag bär det av till Märsta där jag kommer spendera natten så dom andra får hämta upp mig på vägen imån, för inte orkar jag ta mig hem emellan inte ;P

Ska gå o göra någon nytta nu! =)

Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0