Du drar musten ur mig!

Nu är jag trött på dig, så fruktansvärt trött.. Att du orkar? Jag förstår inte..

Dagen började med att jag skulle på möte, men nej nej, det ville inte mitt busskort.. Det funkade visst inte.. Irriterande som attans.. Går iaf hem igen o efter en stund kommer mamma.. O herregud vilket liv det blev.. Hur ska jag kunna hjälpa att busskortet inte funkar? Hur ska jag kunna lösa det på plats?
Ett helvete blev det iaf o hennes klagomål om hur värdelös jag är drog igång.. Är hon så mycket bättre själv då? Inte riktigt..
Usch vad jag är trött på henne..
Ringde iaf hemfrid o förklarade hur det var, och jag ska dit nästa vecka istället.. Tur det iaf, så det inte var längre jag var tvungen o vänta..
Min dag är iaf förstörd, det klarade mammsen av att fixa på en gång.. Förstörde mitt humör på 2 röda.. Alltid ska hon klaga o jag är så in i helvete trött på det.. Det är väl ändå hon som alltid ska finnas där o stötta mig, inte få mig o må dåligt.. Hon lyckas iaf inte med det förstnämnda..
Så jävla trött..!


Kommentarer
Postat av: Magnus

Tråkigt, föräldrar borde va mer förstående! :/

2010-05-05 @ 11:45:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0