**

Att uppdatera varje dag, det funkar visst inte vidare bra. Får köra på att det blir lite då o då istället =)

Onsdagen blev bra iaf, kom fram o åt lite. Sen hade vi båda lite bestultsångest men kom tillslut fram till att vi skulle köra lite x-box.. O jag är grym. Körde 2 spel där man ska slå ner den andra, det gick bättre än förväntat.. Ett tag var det kul, sen vart det film. En skräckis, usch, hade med barnflicka o göra o det var barnen som var läskiga, hur ska jag nu våga jobba :O
Vart att kolla vänner o lite små mys efter det. Sen sova :)
Vaknar o måste åka så mammsen o dom kan hämta upp mig. Var inte redo för det, sliten som ett djur, men det fick funka ändå.
Dom kom för övrigt 40 min senare än dom sagt så jag var lite små sur. Satte mig i bilen o somnade, hade lagom ont i nacken när jag vaknade, att somna sittandes i mitten i baksätet är fasen ingen hit.
Väl framme vart det lite prat då vi inte vart där på ett bra tag. Sen somnade jag igen o sov största delen av kvällen, så fruktansvärt trött... Fredagen var inte så händelserik den heller, men det finns verkligen inget att göra där, o speciellt inte när det ska envisas med att regna hela tiden. Usch!
Sen äntligen åkte vi hem. Körde från gävle o hem, gick bra, så länge jag var på motorvägen, sen gick det inte lika bra längre, men ingen skadades o det är väl huvudsaken ;)
Väl hemma vart det att äta snabbt o hoppa in i duschen för att sedan ta bussen in till stan o möta upp Maj, Lina o Malin på Theodoras? tror det hette så iaf :)
Tog tunnelbanan hem med Maj o fick sällskap av en trevlig filur från bussen, hatar att gå den vägen själv så det kändes lite bättre när han följde mig... Tycker dock lite synd om honom, han hade ju ingen aning om vem jag var o det pissregnade. Men han sa ju inte emot. :p

Idag då, ska iväg o jobba vid 4. Känner inte för det dock, är fruktansvärt trött o sliten. Men det får gå ändå!

Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0