,.,

Igår, när jag kom fram till barnen får jag veta att Madde är sjuk, hon hade feber o hostade som en galning. Tycker dom borde hört av sig o förvarnat mig om att hon var sjuk. Jag hade nog åkt dit ändå, men tycker ändå dom borde sagt till innan. Madde var iaf helt slut o satt o kolla på djungelboken hela kvällen, Bellsan däremot var inte lika slut, full rulle på den lilla tjejen =)
Hon brukar alltid somna vid 7, alltid. Men inte igår, försökte lägga henne flera gånger, men hon ville inte. Så tog med henne ner igen o vad sitter inte på väggen då om inte en spindel? UCSH!! O liten var den inte. Äckligt :( Vågade iaf inte ta bort den så satte mig i soffan o hoppas att den ska dö av sig själv. Frågar Madde om hon vill döda en spindel, vilket hon gladligen tackar ja till. Men då har den krypit ännu högre upp på väggen så den gick inte att nå. Typiskt. Ingenting att göra åt saken.
Klockan började närma sig halv 9 o Båda tjejerna var fortfarande vakna. Bäddar ner dom i varsin fotölj o sen sover dom =) Bär upp tjejerna till deras sängar o kan äntligen kolla på annat än djungelboken, blev lite tjatigt den 3dje gången..
Bellsan vknar vid 10, går upp o ger henne nappen sen somnar hon igen, sötunge =)
Madde vaknar 30 min senare o måste kissa, sen ville hon inte sova mer. Samtidigt får jag ett sms av hennes föräldrar att dom är på väg hem.
Ringer pappa så han kan komma o hämta mig. Skönt o slippa ta bussen.
Väl hemma vart det film, som jag förövrigt inte orkade se klart. Så det gjorde jag imorse istället :)

Har även skickat in min ansökan om skolan idag, känns skönt att det är gjort, nu är det bara hålla tummarna för att jag kommer in :)

Tjingeling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0