.!.

Väcktes igår av att Micke ringde.. Gjorde absolut ingenting, enfast jag helst hade sovit lite till..
Han var iaf på väg, inte så långt bort befann han sig heller.. Fick förklara hur han skulle åka o det gick faktiskt riktigt bra, iaf enligt mig själv :)
Han kom, lämnade Jonas, pratade lite o åkte. Gjorde väldigt mycket att se honom den lilla stunden som blev :)

Sen var det att åka till Rosersberg för pappa skulle köra terrängkörning mitt ute i skolgen.. Jävla mygg som även befann sig där, fick ett snyggt bett i pannan o ett antal på benen.. Tack!

När det var klat vart det att åka vidare hem till mormor o morfar för middag o fika. Blev grillat, smaskens. O snäll som jag är erbjöd jag mig att diska efter, vilken jag ångrade när jag väl stod där.. Fy vad det är tråkigt att diska.. O lite saker ar det inte heller.. Men mormor blev iaf glad :)
Sen hem o träffa Maj, blev en tripp till Icastopen sen hem till henne o kolla film. Låt den rätte komma in.. Den är inte så värst bra faktiskt.. Var nästan bättre första gången jag såg den.. Men men, sen vart det hem o sussa kudden.. Ögonlocken kändes lite tunga..
Får även ett sms av Mikael, flickornas pappa, där han undrar om jag kan joba på onsdag, självklart onsdag av alla dagar också. Men jag sa ja.. Behöver verkligen pengarna.. Fast det tog emot..
Idag har jag inte gjort nåt vettigt alls.. Usch va meningslöst allt känns.. Helt otroligt.. Skrivit in mig på nån sida här o där o lämnat intresseanmälan..
Men allt med att söka jobb.. Det känns på nåt sätt menngslöst, eller inte meningslöst riktigt kanske.. Men eftersom jag ska börja plugga känns det konstigt för alla tjänster drar typ igång i samma veva som jag börjar plugga.. Hur bra är det? Men men, det blir nog bra, det måste bli bra..


Jag drömde inatt. Det var hemskt.. Du var med, hon o bebben också.. På nåt sett blev jag vän med henne.. Du gillade det inte, men fick accpetera det..
Allt var skit skumt. Var helförvirrad när jag vaknade.. Jag vill inte ha dig som en del i mitt liv. o verkligen inte henne heller.. Att du finns kvar sådär, fortfarande, känns inte riktigt okej.. Varför kan du inte bara försvinna helt.. Varför har du satt dom spåren du gjort, varför lät jag dig?
Jag vill inte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0