Fredag

Blev ingen uppdatering igår, känner att jag börjar bli dålig på det nu..
Men gårdagen, det hände inte vidare mycket.. Var till Stinsen med morsan. Hittade inte så mkt faktiskt, blev en tröja o en klänning. Var nog inte på shoppinghumör igår.. Men det var skönt att iaf komma iväg hemifrån en stund =)

Nu har jag precis kommit hem från centrum med min bror.. Vi skulle fixa mitt busskort för det gick ju inte att åka på det när jag skulle iväg till mitt möte i onsdags.. Gick iaf in på SLcenter o får då veta att det bara gäller på helger och efter klockan 4 på vardagar.. Så det sög.. Nu måste jag ju åka på remsa ändå, på dagarna.. Hon sa nåt om att det börjar gälla hela dagarna mot sommarlovet så är väl bara att hoppas på det..
Nu väntas det att fixa lite i rummet o även komma på vad jag ska ha för kläder ikväll, Bella fyller år så ska dit o fira henne ikväll.. Sen blir det att träffa finaste Maj =)

Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0