Lördag

Blev sent igår.. Föräldrarna kom hen 30 min efter sista bussen gått.. Blev att knata till Mörby, vilket tog mig 30 min, mitt i natten, helt själv. Var livrädd. Usch o fy vad jag inte tyckte om det!
Var iaf hemma vid halv 3 någon gång. La mig direkt då dom bett mig komma tillbaka som idag kl 9.00.. Visst gjorde jag det. Är i stort behov av pengarna. Meen fasen vad trött jag var. Sovit max 4 timmar o sen upp o jobba med 2 små flickor.. Som tur var var dom inte heller speciellt pigga.. Ena lägger sig på golvet framför tvn, den andra i fotöljen. Sen somnar dom.. La mig då i soffan, inge vidare smart, för jag somnade också. Vaknade sen upp av att Madde gnällde till i sömnen.. Sen vaknade även hon. Vi startade Bambi o då vaknade även Bellsan.. Vart massa film, ingen av oss hade vidare ork till annat. Såg även Hitta Nemo o en film till som jag inte kan komma ihåg vilken det var. Väldigt irriterande.. Men, det går ändå :)
När jag väl skulle gå fick jag 100kr extra för jag skulle kunna betala bötern, lite snälla är dom allt :)


Nyvaken sötnos :)



Micke skulle kommit över med Jonas idag, men så vart det visst inte. Det som var höjdpunkten på denna dag, men men.. Skulle ta det imorgon.. Får klara mig till dess :)


Tror jag är på väg in i en dålig period nu. Vet inte varför men det är mycket som känns skit just nu. Vet varken in eller ut. Ingenting känns riktigt bra faktiskt. Fruktansvärt jobbigt.. Orkar inte riktigt med det här nu.
Orkar inte med alla dessa problem, varför kan inte allting vara bra? Jag förstår inte.. Ser inte riktigt grunden till att det är såhär heller.. Usch. Jag vill inte!


Var ju även o klippte mig i Torsdags. Såhär blev det :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0