Måndag, Tisdag!

Igår vart det upp o jobba med Madde som var hemma o var sjuk. Vart en väldigt lugn dag då hon ville kolla film. Samma film om o om igen, Heffaklumpen. Tror jag kan den utantill nu o det är inte vidare bra längre! Sen vart det en annan film med Nalle Puh, även den sågs flera gånger. Att hon fortfarande kan tycka dom är bra, jag förstår inte. Har man sett en film så vill man ju inte se om den flera gånger direkt efter. Eller?
Var där till strax innan 5, sen kom Therese hem med Bellsan som förövrigt sken upp när hon såg mig, sötunge :)
Tog bussen hem o ringde Maj som var i Täby, Wiho :D blev att träffa henne efter maten o snacka massa, vilket faktiskt alltid är behövligt. Tiden rann iväg o Maj skulle hem. Följde med henne en bit o blev ståendes o pratade ännu mer. Kylan började smyga sig på så vi begav oss hemåt.

Imorse ringer hon o säger att det är fint väder så jag tog mig upp o åt frukost ute, hur skönt som helst. Vart att sitta ute ett tag sen gick solen i moln o det blev kallt.
Ska förmodligen till Märsta senare, om allt blir som det är tänkt. Hoppas hoppas =)

Men nu verkar det som att solen har kollat fram igen så nu ska jag ut!

Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0