Tisdag, Onsdag, Torsdag!

Tisdagen spenderades mestadels ute i solen.. Sen bar det av till Märsta =) Blev mat o film när jag kom dit. Sen var det läggdags :) Vaknade upp i en tom lägenhet, fixar iordning mig o tallrikarna ;) o börjar sen dra mig hemåt. Satan vilken tid det tog. Usch! Men vad gör man inte. Vart att åka till Maj o sola. Vart inte så länge som planerat, men en stund iaf. Hem o duscha för att sen möta upp Pills o ta en prommis till Centrum. Strosade runt i butiker men hittade inge fint, o gjorde vi väl det fanns det inte i våra storlekar. Så vi begav oss till Kista istället. Där fanns det massos. Det gillas =)
Var riktigt skönt att träffa dig igen. jag har saknat dig.
Du gick från att vara en av mina bästa vänner till ingenting. Jag vill inte ha det så. Hoppas verkligen det kommer gå nu!
Meen, iaf.. När jag sagt hejdå till Pills åkte jag förbi Maj där vi satt o beklagade oss för varandra. Man måste faktiskt få beklaga sig ibland, o vad är inte då bättre än o göra det med en som inte lyssna o en som förtränger ;) Kan ju inte bli mycket bättre :P

Idag har jag faktiskt vart duktig o städat hela huset, eller aa. lite grann iaf. Finns såklart massa mer att göra. Men jag tog det värsta. Hoppas på lite uppskattning när dom andra kommer hem.
Har även vart in på arbetsförmedlingen o sökt lite jobb. *Håller tummarna*
Ringde också för att kolla om min ansökan till skolan var iväg skickad så nu är det klart med. Känns skönt. Äntligen händer det något. Äntligen ska jag ordna upp mitt liv. Såhär kan jag inte fortsätta. Jag mår inte bra av det.
Sakta med säkert lämnar jag allt gammalt skit bakom mig o blickar framåt mot ljusare stunder. =) Nu jävlar :D

Nee, nu ska jag ta o stoppa i mig nåt o äta. Ska iväg o jobba med mina tjejer senare.

Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0