Tjolahopp

Var o klippte mig med min bror igår. Blev rätt nöjd. Fast det är kort o det är jag inte van vid.. Men jag är fin ändå =)
Iaf när vi väl kommer hem igen var ingen hemma.. O vi hade inga nyklar. Jag hade förstått det som så att pappa skulle vara hemma.. Men icke.. Så där satt vi ute o frös i regnet 1 hel timme. Jag var arg!

Idag har jag vart lite småduktig o sökt 2 jobb.. Jag vill ha, jag vill, jag vill, jag vill!

Ska iväg o jobba lite med mina tjejer ikväll.. Hoppas jag får så jag kan betala boten jag fick i veckan.. Annars blir det problem.. Usch! Nedrans poliser!

Nu ska jag in i duschen o stoppa i mig nåt o äta innan jag ska iväg.

Tjingeling !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0