Torsdag!

Idag har jag inte gjort nåt vettigt alls. Nedrans hotmail har krånglat, iaf för mig så jag har inte kunnat söka nåt. Vilket är fruktansvärt irriterande. Men jag lyckades iaf få iväg ett mail så nu håller jag dubbla tummar.
Jag måste ha jobb! Jag måste. Ligger back massa redan som det är o sommaren har inte ens börjat. Jag vill inte vara den som bara sitter hemma när alla andra är iväg o har kul.
Jag ska fixa nåt, enfast det är otroligt sent nu inför sommaren. Men det ska gå. Vad som helst, bara det är ett jobb.
Vet du nåt är du mer än välkommen att höra av dig :)

Nu snart ska jag o min bror iväg o klippa oss hos Ida. Har inte riktigt bestämt mig om jag ska våga klippa kort eller om jag ska köra som jag brukar. Får fundera lite mer på det.

Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0