Trallala :D

Var som bekant o jobbade med mina tjejer i torsdags. Vart en lugn kväll då båda två var slut körda. Satt i varsin fotölj o lät tiden passera medans vi kollade på Pippi, sen var det läggdags för dom, o slocknade, det gjorde dom direkt. Sötungar :) Pappsen kom o hämtade mig så jag fick köra lite, vart inte raka vägen hem denna gång utan vi tog en sväng :) Vart film när jag kom hem sen sängen.
I fredags åkte jag till Tullinge för att spendera dagen med min söta kusin:) Hennes föräldrar hade saker dom var tvugna o göra så självklart ställde jag upp o passade lilltjejen :) Vi tog en sväng till parken, gungade o åkte massa kana. Vilket hon verkligen uppskattade. Min lilla tjej :) Tiden började närma sig lunchdags så vi knatade hemåt o åt pankakor :) Vart lite lek efter det sen kom Åsa, Linas mamma, hem o jag tog med mig Linisen i vagnen för att hon skulle sova. Väl hemma igen hamnade jag o Åsa ute på altanen o pratade på. Om allt o ingenting :) Var kvar där under dagen tills dom skulle vidare upp till Hälsingland o släppte av mig på vägen. Vart hemma framför tvn med mammsen o pappsen på kvällen. Var helt död, lill skruttan hade kört slut på min energi. Somnade även i soffan ett tag. Var behövligt.
Idag har det blivit att hjälpa till ute på gräsmattan, o platta till jorden som i stort sett täcker hela vår gräsmatta. Ska göra den plan! Blev även en massa solandes o som tack för det har jag bränt mig på hela framsidan av kroppen, baksidan är i princis oförändrad, det vill säga.. fortfarande vit. Ska försöka ändra på det imorgon, så jag hoppas på sol, innan jag åker till Märsta o träffar finaste M :)

Nu blir det till att starta en film, sen ska jag sussa kudden :)

Tjingeling :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0