Uppdatering!

Känner att jag har blivit lite dålig på att uppdatera.. Meen va tusan, jag gör det ju när jag kan.. O den som väntar på nåt bra väntar aldrig för länge, vilket menas att det är värt väntan ;) Höhö :D

Lördagen planerades som en lugn hemmakväll, men den visade sig bli allt annat än det. Maj hörde av sig så det var in i duschen o sen vidare till henne o fixa iordning sig o föra lite.. Tog bussen till Kyrkbyn för att möta upp Benny mf l.. Åkte till vattnet där dom andra var o eldade.. Vart inte långvarit där för det var fasen inte varmt.. Vart vidare hem till Tony där vi stannade ett tag, även Lina kom förbi, härlig tjej det där :)
Sen blev vi utkastade, så vi knatade till bussen som dock inte gick förens 50 min senare så där satt vi.. Eller aa, vi väntade iaf.. o kul hade vi :D kan inte minnas när senast jag hade så kul, senast jag kände mig så fruktansvärt glad. Allting var liksom bara bra :) Vi hamnade iaf tillslut i Mörby där vi helt plötsligt skulle ta taxi till Statoil, dör vi köpte glass? Haha, knaskväll det där, men vad tusan.. :D Sen vidare hem till Adam där jag känner att jag druckigt för mkt o löser det hela.. Ska sen lägga mig på sängen o märker att någon drar i täcket, kryper då dit där täcket försvinner o sen minns jag inge mer. Hmm, inge vidare egentligen. Men klockan var mycket o då ska man sova. Och det gjorde jag..
Vaknar iaf upp i ett tomt rum, får lite panik för jag är helt ensam i Adams rum o har ingen aning om vart alla andra är.. Efter en stund kommer det in någon genom dörren o fasen vad skönt det var att se ett bekant ansikte :P
Blev donken på det, o massa koll i butiker, måste även påpeka att jag o Maj gick utan skor bara för vi e så tuffa :D
Sen åkte jag o Maj hem till henne där vi stannade hela dagen o bara slöade.. Begav mig hemåt vid 11 o somnade gott i min säng.


;)
Maj har resten av bilderna, sätter kanske in någon sen =)

Måndagen började med att åka o lämna Josefina i Väsby för hon skulle bege sig hem till Uppsala.. Sen vart dagen helt körd. Skulle köpa busskort med det kostade 500kr mer än jag trodde så det fick gå ändå.. Åkte bussen till Täbyvägen där jag sedan bestämmer mig för att gå till täby centrum, var där jag hade sett priset.. Det tog mig iaf 45 min. Väl framme var jag trött o hungrig o får veta att man måste vara student för att få det för det priset jag trodde.. Blev lite småsur så gick in o köpte en glass sen begav jag mig hemåt.. Lagom trött i benen kan jag lova att jag var..
Maj hörde av sig senare så blev att smita över till henne efter maten. Massa snack sen vart det Coop där jag köpte smarrig glass, lemoncurd ;) Maj körde hem mig efter det så jag satte mig med min glass o glodde film. Somnade sen sött i min säng =)

Dagen idag har spenderats som så att jag har varit jätteduktig och gått hela två varv i raskt tempo runt mörtsjön med finaste Maj. Var helt slut efter det..
Fast sen har jag inte vart så duktig mer. Har inte gjort någonting efter det.. Meeen, jag är rätt bra ändå.. =)

Det var väl det gott folk!

Tjingeling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0