Uppdatering

Torsdag : Löste sig med åkandet, fick låna Kenneths remsa så fram kom jag.. Vart en väldigt lugn förmiddag då jag tror båda börjar bli förkylda, Bellis var väldigt trött redan när jag kom så det blev en del gnäll. Med det gick bra ändå=)
Barnens mormor kom o löste av mig halv 1 för jag skulle in på rekryteringsmöte i stan 14.30 o innan det hinna hen o lämna tillbaka Kenneths remsa för han skulle möta Fina i Väsby, trodde jag.. Kollar klockan när jag är busshålplatsen innan hemma o ser att jag fått mess av honom där han säger att han inte ska möte henne. Så jag kliver av o går några busshålplatser bort för att slippa få ett klipp till.. Käner hur paniken kommer smygande, hade verkligen bråttom.. Väl framme vid stationen ska jag hitta rätt, vilket inte var det lättaste.. Jag skulle till nr 13.. Kommer fram till rätt gata o läser att det är nr 22-26 o går neråt för tyckte att nr 13 måste ju ligga där.. Väl nere är det bara nr 12 o 14 o fattar då att det självklart är ojämna på ena sidan o jämna på andra.. Så jag kollar över på andra sidan o där är nr ETT! Måste springa upp igen o blir riktigt förbannad på mig själv när jag märker att jag stått PRESIC utanför nr 3 när jag gick neråt.. Kl var då 14.34 o jag får panik på riktigt, det värsta jag vet är att komma sent.. Men väl uppe har dom inte börjat än, skönt..
Mötet gick bra o det känsdes verkligen okej.. Bara hoppas hoppas nu =)
Sen for jag hem o gjorde ingenting.. Var rätt skönt då jag  var väldigt trött..

Fredag : Vaknar av att Mamma kommer in o säger åt mig att gå upp, att Thomas o Lina är på väg.. Så upp o äter sen en snabbdusch.. Sen var dom här =) Min lilla tjej :) Var verkligen hur go som helst.. Lekte lite med bollarna, sen såg vi en katt.. Den vinkade hon till, en massa.. Sötunge.. Gick sedan o kollade på en lastbil vilket hon tyckte var väldigt intressant.. Lite mat o fika på det, då hon inte ville sitta hos pappa utan kom o ville sitta hos mig, denna unge kan verkligen få en att smälta :)
Dom åkte o Farfar o Inger kom hit en stund.. Vart att städa efter det o byta om.. Fam Thysk kom runt 6.. Vart middag på det.. Sen kom även Maj.. Massa skoj =) När vi sedan skulle till brasan mötte vi upp Sara som sedan spenderade kvällen med oss.. Inte mycket hände, men det blev ändå en helt okej kväll =)
Fick även sällskap undet natten av min fina vän Maj. Det är aldrig fel =)

Så, idag.. Vaknar upp med en sovandes Maj bredvid mig.. Fina vän :)
Var med henne en stund sen skulle hon vidare..

o nu sitter jag här med min bror o hans tjej bredvid som brottas.. Knasiga folk =)


Tingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0