1 Augusti


Sjukt vad tiden går fort.
Linn har fått mig att längta lite till hösten. Men den är faktiskt mysig. Få ta på sig den stora halsduken, gå ut och knata bland falla löv. Lite ruggigt i luften. Nu är det nästan för varmt. Speciellt när jag är sjuk med. När det är kallare ute gör det inget om man sitter inne en dag, då är det mysigt att sitta nedkrypen i soffan med en kopp te.. Nu gör jag det fast det är varmt ute, solen skiner och sommaren fortfarande är kvar.

Var och jobbade igår iallafall. Som vanligt var det underbart att träffa mina tjejer. Märks att dom saknat mig lite fakitskt, bråkade lite om vem som skulle sitta hos mig och så fort ena gick iväg kom den andra.
Älskar mina små :)

Blev film och mys med Linn sen när jag kom hem, känner hur halsen blir värre och helt plötsligt kan jag inte ens prata, gjorde förbannat ont. Usch och fy. Så jag gick och la mig.. Fick veta av Linn nu imorse att jag verkligen käpat för att kunnat få luft, lite läskigt faktiskt.
Just nu gör det inte så ont. Tee är faktiskt ganska bra, smärtan kommer väl tillbaka snart dock.
Blir doktorn imorgon om det inte blir bättre, svullnaden går ju inte ner.





Drömde om dig gjorde jag med. Smärtsamt då allt som sades bara är önsketänkande från min sida. Går inte en dag utan att jag tänker på dig, och det gör ont.
Jag saknar dig!
Det är bäst såhär, det vet jag. Men jag kan inte hjäpa att jag tyckte förbannat bra om dig. Det är tråkigt med din osäkerhet, jag tror du går miste om en del på grund av den.
Våga chansa!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0