18/8


Sista dagen att hämta ut mina pengar idag så måste ta mig ner till centrum.
Halsen är värre än tidigare, tänker inte prata nåt idag, så lite som möjligt.
Hjärtat gör ont då detta inte var nåt jag räknat med.
Jag har ont i magen för vad jag tillåtit dig göra.
Hela kroppen värker.
Du är inte värd tiden jag lägger på att må dåligt pga dig, men jag kan inte hjälpa det. Jag såg dig som min bästavän, jag delade allt med dig.
Jag släpper in dig i mitt liv, på ett sätt jag aldrig släppt in någon förut. Du inkräktade på min "frizon", mitt rum har alltid varit den plats där jag får vara själv, dit jag kan  gå om det blir för mycket, där jag får tänka, får vara ifred.
Jag släppte in dig...


Men du svek!



Nu ska jag försöka, för min egen del att inte nämna dig mer, då du inte är värd det. Längre!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0