2 Augusti


Höll på at avlida igårkväll. Fy satan vad ont halsen gjorde, sinnessjukt. Kunde inte prata. Orkade inte läsa heller för den delen, är man vaken måste man ju svälja och det ville inte jag ;)
Sov hur som skit dåligt inatt. Får som rethosta mot kvällen o den ville inte riktigt ge med sig, vaknade till och från hela natten.
Gick iallafall upp med tuppen för att åka till doktorn. Får sitta och vänta i 90 min innan jag ens får komma in, dom gör halsprov = negativt. Kollar då sänkan som var hög, fick pencilin. Så vart en sväng förbi Centrum för att hämta ut det, handlade lite när jag ändå var där med.
Hem, käka lunch och kolla GW tillsammans med Linn.
Nu är det hennes tur att vara nere i Centrum. Ska kolla lite skit sen, vad som ska upp på vinden och inte. Kanonkul att fixa med sånt! :S

Ska kanske göra det innan Linn kommer hem, annars glömmer jag det bara.

Thingeling


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0