26/8


Började dagen med att åka iväg och lämna tjejerna på förskolan. Mikael var själv med dom så då hjälpte jag till :)
Vart lite tjaffs när vi skulle gå då inte allt är så lämpligt att ta med till skolan. Var en snyftande Madde som ändå gick snällt med till bussen. När hon lugnat ner sig kröp hon upp i min famn. Gotjej :)
Bell trillade när vi gått av bussen, skrapade upp lite av handflatan, kom in massa grus. Såg inte fram emot att rengöra det sen men hon var jätteduktig. Min stora tjej :)
Tog bussen hem och åt lite. Ska städa nu hade jag tänkt. Även köra lite spadag då jag inte tror jag kommer palla det på söndag :P Blir nog lite alkohol imorgon om jag känner mig själv. Sen ska jag försöka dra ner på det. Får hitta på andra saker istället. Behöver spara pengarna jag annars slösar på all dricka. Har blivit riktigt duktig på att spara förresten. Stolta borde ni vara över mig ;)


Nääe, nu har jag inte tid mera.

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0