Allvaret är igång


Snart bär det av, allvaret börjar igen. Vill jag verkligen detta? Börja ännu en termin i en stad där jag inte trivs. Där jag inte mår bra. Är detta verkligen rätt val?
Att det är för sent att komma på detta nu, det förstår jag. Men under sommaren var jag tvungen att koppla bort allt som hade med det att göra. Jag behövde få koppla av och försöka må bra i mig själv igen.
Till och från gick det. Sen hände nåt. Vad vet jag inte. Men jag är tillbaka där jag absolut inte vill vara.
Jag vill börja om, jag vill verkligen det.
Detta är inte det livet jag vill leva. Mitt liv skulle inte bli såhär.
Jag trivs inte ens i min klass. Anledningen att jag ens tänker gå dit är för utbildningen. Men är det värt det om jag förlorar mig själv på vägen, om jag inte mår bra av att vara där?
Jag vet inte.

Inget är bra just nu. Jag vet inte vad jag ska göra, inte med något.

Varför allt hamnar här när det sbsolut inte alls bör göra det kan jag inte heller svara på.


Är det ett rop på hjälp?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0