Borde sova


Egenligen borde jag sova, men jag kan inte. Halsen gör förbannat ont, bara att andas är just nu ett helvete. Klockan ringer 6 imorgon då jag vill duscha innan skolan. Men nu känns det mera som att det inte blir någon skola imorgon då halsen inte känns okej. Vet inte om jag kanske borde gå till doktorn istället.. Tror nästan det. Fick ju ont i halsen för två veckor sen med, åt pencilin men när jag slutade med den kom det onda tillbaka.. Klaga lite på doktorn tror jag nog allt.. Detta är inte kul. Har bestämt med Natta att vi ska luncha imorgon med, men hur det blir om jag inte går till skolan vet jag inte.. kanske träffar henne en stund iallafall? Får se hur jag mår imorgon, vad doktorn säger. Dåligt mår jag iallafall just nu.

Eftersom jag är en tänkare, en grubblare så skriver jag mina blogginlägg i huvudet innan de hamnar i bloggen, allt kommer inte med och andra saker kommer flera gånger.. Dock verkar ingen av er som läser bry sig, och det är väl bra. Har dock inte en aning om vilka ni är som läser. Skulle vara kul att veta. Men skitsamma, vill ni vara anonyma så kör, fegisar!
Saken jag skulle komma till var iallafall att jag tycker du gjorde fel idag, fel genom att inte komma hem och lösa detta. Risken finns att vi hade bråkat, blivit ännu mer arga men vi hade iallafall fått ut det som ligger under ytan. I mina ögon valde du att fly!

Jag kan inte hjälpa att sakna det som var, innan vi fastnade i varandra och förstörde det vi hade. Du var mitt allt, min glädje. Jag levde för dagarna när jag skulle få träffa dig. Jag älskade att få umågs med dig. För om det var någon jag saknade under tiden med N, då var det du. Du har alltid haft förmågan att få mig må bra. När ändrades det? När ändrades vi, när försvann vi? Detta är inte vi, vi är inte såhär.
Vi är två helknäppa tjejer som folk säkert kolla snett på när vi väl är igång. Vad hände med dem?
Vad hände med min bästavän, som jag älskade att umgås med, som jag stolt visade upp!
Det låter som en kärleksförklaring, men den platsen har du. Tolka det rätt, är killar som gäller (; Så länge jag hade dig behövde jag ingen annan. Men något hände, något gick snett.
Våran vänskap halkade ut på tunn is. Vad gör den där? Varför räddade vi den inte. Varför löste vi det inte från första början?




Godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0