Eller inte


Tänkte över det där med bloggpaus.. Varför skulle jag inte kunna blogga bara för att jag har en svacka?
Saker och ting är som de är, vad ska jag göra åt saken.. Får försöka att inte lägga energi på det bara, fokusera på det bra istället :)
Sitter med ansiktsmask nu, känner att jag måste börja ta hand om mig själv. Skulle ha söndagarna tillsammans med min vän men nu kör jag dem själv istället, dock börjar jag idag.
Har precis tagit bort nagellacket, ska fila dem och sen på med nytt. Ska även ut på en fika tillsammans med en vän senare :)
Ikväll har jag ingen aning om vad som händer. Blir nog hemma som det ser ut nu. Kan vara skönt, få ha min egentid, utan att dränka den i att må dåligt. Ikväll ska kvällen bli bra.
Imorgon är det kräftskiva, även den ska bli bra.. Känns lite tomt att min stöttepelare inte kommer vara där, men jag måste lära mig bli lite självständig. Hur jobbigt och svårt det än är.
Allt kommer bli bra.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0