!


Det var det. Samma gamla tråkiga människor i klassen. Dock var jag ju inte där förra terminen utan fick göra allt hemma istället, så jag känner dem inte.. Men jag har inte fått någon uppfattning av dem, ingen alls.
Kommer kanske få ett eller annat ämne på distans nu med då det krockar med jobbet hela första månaden. Ska prata med min handledare imorgon och se vad han säger. Detta ska nog lösas :)
Åkte direkt till centrum för att gå in på bibblan och låna en bok till skolan, men nehej. Den fanns inte där.. Fick skicka in pappa på bibblan i Vallentuna då han ändå jobbar där och dom sa i receotionen att den fanns där.. Så nu är boken min, för en månad :P

Pratat ganska mycket om flytt med en vän. Tror egetligen det är ganska oseriöst, men det känns bra och märker jag att det är på riktigt.. Då flyttar jag!
Detta orkar jag inte mer.
För en gång skull måste jag tänka på mig själv. Vänner och familj kommer vara svårt att lämna, men en flytt betyder inte slutet..
Jag måste få börja om. Jag behöver det!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0