Godmorgon


Klockan ringde 8 men inte tusan gick jag upp då inte. Stängde av alarmet och vände mig om, sen sov jag.. Vaknade strax efter 9 o tog mig upp.
Sitter och äter frukost, mitt te har tagit slut så måste åkla o köpa nytt. Kanske hinner det idag, vi hoppas på det :)
Träningsvärk har jag med, som fasen. Gör riktigt ont, pappa har alltid sagt att träningsvärk är en skön smärta men denna gång håller jag inte med. Jag kan ju knaappt röra mig, hur sexigt är det? Haha
Ska gå hemifrån vid 11 för att hinna i tid, hade tänkt ha en lugn morgon, kunna stå i duschen länge o dö i värmen, men nehej. Linn kommer om 50 min med så då måste jag vara ute ur duschen. Får bli en snabbis idag. Trist.

Men men, skola o dejt! Dagen blir nog bra, ska ta bilder med. Så de så!

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0